4 תשובות
כי היא שינתה לנו את השם של האצטדיון. מטומטמת
דבר ראשון
קראה לאצטדיון נתניה אצטדיון מרים
מזה השם המוזר הזה
מבלבלים תשכל, הם לא מכירים אותם אישית איך תהיה להם דעה עליה?
מצד אחד היא הפכה את נתניה לדיאט-הרצליה כזה, מצד שני היא מזניחה ברמה ניכרת את דרום העיר שזה איפה שכל הבעיות נמצאות