6 תשובות
תרשמי שלט של העיר נתניה בגוגל, זה יראה לך
עם a
שואל השאלה:
אז למה המון נתנייתים דווקא אומרים את אופציה א
אז למה המון נתנייתים דווקא אומרים את אופציה א
אנונימית
netanya
natanya
נְתַנְיָה (עם e) למרות שזה לא מה שרוב האנשים אומרים.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: