11 תשובות
אשכרהה
יואו אני אקנה מסקרה יאחתי
4AM
שואל השאלה:
אתה לא שייך לפה צא לי מהקומנט סקשן^^
יאוו
את ליטרלי אמרת בכותרת של השאלה גאייז אני לא נחשב כאילו בתור גאי?

או שהכוונה לגייז. ככה או ככה הבעייה בך
4AM
שואל השאלה:
גאייז יעני guys אבל לא בקטע של גברים בקטע של חברים אבל התכוונתי לחברות
מה מה מה לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
ניקס החברת איפור מביאים אותה לארץ והיא עוד יומיים תהיה בסופר פארם