8 תשובות
תמיד הקוריאנית עדיפה וגם בchk chk boom
אין על סטריי קידס
המקור כי אני רגילה אליו כבר
המקור תמיד הכי טוב טוי!!! -_-
לא אבל ברצינות, מתה על השירים שלהם והכל
אבל כשיש גירסה ביפנית לשיר אני או אעשה סקיפ או אתעצל פשוט
שואל השאלה:
אני דווקא כן אוהבת את הגרסאות ביפניתת נגיד הגרסה ביפנית של השיר הזה 143
אבל בשיר הזה יותר אהבתי את המקורר חחח
אוי ואבוי טוי
דווקא 143?
תמיד הקוריאני הכי טוב!
שואל השאלה:
חחח כןן כי במקום צליל כזה של אזעקה כזאת או משהו הם צעקו כזה