13 תשובות
זה מרגיש לי פייק ואי
אמאלה הוא העלה לעמוד שלו תמונות גאלח ומחקק
כן זה מושלם גם פליקס צבע לשחור והאן לכחול ואני עוד שנייה מתעלפת
דיי אני מרגישה כמו הילדים האלה שמפחדים משינויים
יכלו להזהיר אותנו לפני לפחותת
אני צרחתיי
הוא נראה כמו עבריין (בקטע טוב) אבל עדיין הייתי בהלם.
אנונימית
הוא נראה כמו ערס ישראלי מה זה
מה באמת?? ראיתי על זה משהו היום אבל הייתי בטוחה שזה ישןן
תשלחי ליי
כן וזה מהמם לו ברמות, זה נדיר
הכל מתאים לו
שואל השאלה:
^ רילל
כן וזה מושלם לו
כן אמאל'ה הילד תמיד סמאש!!!!
ואיי אם יעשו עליו הייט זה יהיה נוראי אני אבכה
הוא ככ מהמם עם גאלח
ולשאלתך יש לו פוסט בעמוד
וכאילו
אמאלה
חטפתי חום מרוב שהוא מהמם
לא זיהיתי אותו כשהפוסט הופיע בטיימליין אבל ממש מתאים לו