8 תשובות
אם זה עבר אז שיזוף נראלי
נראלי ששיזוף
את תהיי שזופה יותר
אנונימי
את שואלת אם להוסיף נזק נוסף של קרינה למקום שכבר עבר נזק טראומטי של קרינה לפני כמה ימים ויצר כוויה? האם הבנתי נכון? את חושבת שזה הגיוני מה שאת שואלת?
אנונימי
שואל השאלה:
^בול
^אני מת. אז זה לא הגיוני בשום צורה. את מעלה את הסיכון שלך לפתח סרטן עור אגרסיבי שנקרא מלנומה. בכל מקרה, שיהיה לך רק טוב בכל דרך שתבחרי
אנונימי
שואל השאלה:
^טוב סליחה אני אשים קרם הגנה שכנעת אותי
^מעולה אבל קרם הגנה זה לא תחליף ללשבת בשמש שעות ולהיטגן. לשבת בצל בלבד ולא בשמש ישירה. את יכולה לכתוב מלנומה בגוגל ותסתכלי על תמונות של בחורות צעירות וגם מבוגרות שהיו המון בשמש. חלקן נפטרו כמובן. יש גם סיפורים ביוטיוב.
אנונימי