23 תשובות
כי בתורה הם מתפללים על החיילים
שואל השאלה:
אז כאילו אתה אומר שלהתפלל בחינם בחדר עם מזגן וחברים על חיילים שווה את זה שהם לא מתגייסים ואני ואתה וכל המשפחות שלנו צריכות ללכת לצבא לעשות מילואים ולהקריב חיים?
אז כאילו אתה אומר שלהתפלל בחינם בחדר עם מזגן וחברים על חיילים שווה את זה שהם לא מתגייסים ואני ואתה וכל המשפחות שלנו צריכות ללכת לצבא לעשות מילואים ולהקריב חיים?
אנונימי
אתה יודע שזה לא בדיוק חינם כן?
^^^^ הם מאה אחוז כן. על מה אתה מדבר??
רק לפני כמה שבועות המנהיג שלהם אמר שהוא הצליח להעביר עוד כספים מהחילונים אליהם והוא "לא אומר איך"
רק לפני כמה שבועות המנהיג שלהם אמר שהוא הצליח להעביר עוד כספים מהחילונים אליהם והוא "לא אומר איך"
שואל השאלה:
אז איך בדיוק?
אז איך בדיוק?
אנונימי
שואל השאלה:
^^פתחתי סטיפס
לא הבנתי כתבת לי או למי שמעלי? אתה רוצה להגיד ש100 אחוז מהתארים באוניברסיטאות ממומנות כמו לימודי התורה? אם כן מקווה שעוד עשר עשרים שנה שתרצה לעשות כנראה תואר תראה שכל החסכונות שלך מהצבא והפקדונות יצטרכו ללכת על התואר לא כמו החרדים
^^פתחתי סטיפס
לא הבנתי כתבת לי או למי שמעלי? אתה רוצה להגיד ש100 אחוז מהתארים באוניברסיטאות ממומנות כמו לימודי התורה? אם כן מקווה שעוד עשר עשרים שנה שתרצה לעשות כנראה תואר תראה שכל החסכונות שלך מהצבא והפקדונות יצטרכו ללכת על התואר לא כמו החרדים
אנונימי
הם כבר לא מקבלים פטור.. זה נגמר הם עכשיו נקראים משתמטים כי אין פטור יותר תורתו אמונתו
ואתה יכול לעשות עתודה
ואתה יכול לעשות עתודה
אנונימי
דיברתי על החרדים
שואל השאלה:
האוניברסיטאות לא מתוקצבות כמו לימודי התורה אם אתה לא יודע
ברוב התארים אתה מקבל תקצוב אבל זה במקום לשלם 100 אלף תשלם 70 אלף.
לימודי התורה בשבילם זה כמו לימודי תואר בשבילנו
האוניברסיטאות לא מתוקצבות כמו לימודי התורה אם אתה לא יודע
ברוב התארים אתה מקבל תקצוב אבל זה במקום לשלם 100 אלף תשלם 70 אלף.
לימודי התורה בשבילם זה כמו לימודי תואר בשבילנו
אנונימי
חרדים לא ממש לומדים תורה על חשבון המדינה, תאמין לי שאוניברסטיאות מתוקצבות פי כמה מישיבות
+ ברגע שתסיים את התואר תוכל לעבוד ולהרוויח, לא כן בלימוד תורה (אלא אם הוא לומד דיינות שזה בעצם להיות שופט לכל דבר ועניין)
+ ברגע שתסיים את התואר תוכל לעבוד ולהרוויח, לא כן בלימוד תורה (אלא אם הוא לומד דיינות שזה בעצם להיות שופט לכל דבר ועניין)
הם לא מקבלים פטור הם יוצאים או על נפשי או פשוט דוחים את זה עד הסוף
שואל השאלה:
^^ יש הבדל ענק אחי בין עתודה לבין לימודי תורה
לימודי תורה זה לכולם מכולם אצל החרדים גם תלמידים באמת שמשקיעים וגם כאלו שמדלגים כל ימים ובמקום ללמוד נהנים בים
עתודה, א-הצבא לא ממן את כל התואר אלא רק את רובו, ב-לא רק שאחרי השלוש שנים הם עושים צבא, אלא עוד כמה שנים טובות מינימום והתחייבות המילואים
אם אתה אומר ככה, אז מה הבעיה שהחרדים לא ילמדו לימודי תורה, ושיסיימו אותם ילכו לצבא, אפילו לא צריך קבע, רק שילכו לצבא, ויחזירו משהו לפחות
^^ יש הבדל ענק אחי בין עתודה לבין לימודי תורה
לימודי תורה זה לכולם מכולם אצל החרדים גם תלמידים באמת שמשקיעים וגם כאלו שמדלגים כל ימים ובמקום ללמוד נהנים בים
עתודה, א-הצבא לא ממן את כל התואר אלא רק את רובו, ב-לא רק שאחרי השלוש שנים הם עושים צבא, אלא עוד כמה שנים טובות מינימום והתחייבות המילואים
אם אתה אומר ככה, אז מה הבעיה שהחרדים לא ילמדו לימודי תורה, ושיסיימו אותם ילכו לצבא, אפילו לא צריך קבע, רק שילכו לצבא, ויחזירו משהו לפחות
אנונימי
איזה שעתיים שלוש מה אתה מסתלבטות ישיבות לומדים כל יום כל היום ואין ימי חופש חוץ ממי שבורח ומתחפשן
בחיים לא דפקת נפקדות או גימלים?
מה אתה מבלבל
בחיים לא דפקת נפקדות או גימלים?
מה אתה מבלבל
הם לומדים הרבה יותר משלוש שעות כל יום
אנונימי
אתם מבינים שגם כאלה שלא לומדים לא מתגייסים נכון??
מה ממן כבר אין מימון ללימוד תורה
וחוץ מזה זה לא מקצוע שמרוויחים ממנו מה אתה רוצה
הם כולה לומדים ואישתם מכניסה כסף
וחוץ מזה זה לא מקצוע שמרוויחים ממנו מה אתה רוצה
הם כולה לומדים ואישתם מכניסה כסף
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתה כנראה לא מבין ומנסה להצדיק אותם
יש להם מימון של מיליארדים לטובתם
וגם, 90 אחוז מהאנשים בצבא לא עושים בחיים מה שעשו בצבא כמו שכמעט כולם לא עושים בחיים שלהם את מה שהם הרחיבו בתיכון, אז הם גם מבזבזים שנים ללא משמעות או מקצוע שמרוויחין ממנו כי כל חייל מקבל מינימום שמספיק לו לאוכל בשקם
גם לא כולם לומדים ואפילו הם אומרים את זה. יש כאלו שלומדים באמת כי זה חשוב להם ויש כאלו, רבים מכל הצדדים, שלא משקיעים, לומדים בחפריות
אז אתה כנראה לא מבין ומנסה להצדיק אותם
יש להם מימון של מיליארדים לטובתם
וגם, 90 אחוז מהאנשים בצבא לא עושים בחיים מה שעשו בצבא כמו שכמעט כולם לא עושים בחיים שלהם את מה שהם הרחיבו בתיכון, אז הם גם מבזבזים שנים ללא משמעות או מקצוע שמרוויחין ממנו כי כל חייל מקבל מינימום שמספיק לו לאוכל בשקם
גם לא כולם לומדים ואפילו הם אומרים את זה. יש כאלו שלומדים באמת כי זה חשוב להם ויש כאלו, רבים מכל הצדדים, שלא משקיעים, לומדים בחפריות
אנונימי
שואל השאלה:
ואגב, בלימודי תורה הם עושים שעתיים שלוש בכל יום, ראשון עד חמישי
חיילים עושים 24/7 לרוב לפעמים נחים שישי שבת
אתה לא חושב שהם יכולים לתרום לצבא גם כאילו אני לא מבין? נניח המפלגה של ליברמן הציעה לפני כמה שנים, שבמקום ללמוד שעתיים ביום, שילמדו 5 שעות, שזה גם קצת ממש, וככה יקצר להם את הלימודים בשנה פלוס, אותה יוכלו לעשות בצבא, אבל למה הם לא רוצים?
ואגב, בלימודי תורה הם עושים שעתיים שלוש בכל יום, ראשון עד חמישי
חיילים עושים 24/7 לרוב לפעמים נחים שישי שבת
אתה לא חושב שהם יכולים לתרום לצבא גם כאילו אני לא מבין? נניח המפלגה של ליברמן הציעה לפני כמה שנים, שבמקום ללמוד שעתיים ביום, שילמדו 5 שעות, שזה גם קצת ממש, וככה יקצר להם את הלימודים בשנה פלוס, אותה יוכלו לעשות בצבא, אבל למה הם לא רוצים?
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתם אומרים שהם לא לומדים שלוש שעות ביום אתם סתם משקרים לעצמכם ואין לכם קשר באמת לחרדים יש לי ישיבת. הסדר מתחת לבית, מתחילים תמיד ב8 כזה וב11 ומשהו כולם יוצאים
אם אתם אומרים שהם לא לומדים שלוש שעות ביום אתם סתם משקרים לעצמכם ואין לכם קשר באמת לחרדים יש לי ישיבת. הסדר מתחת לבית, מתחילים תמיד ב8 כזה וב11 ומשהו כולם יוצאים
אנונימי
שואל השאלה:
בהסדר חלק הולכים לצבא וחלק אחר תורם למדינה, כמו מדא וכל הארגונים. איזה ישבה אתה ואיזה עיר אם אפשר לשאול?
בהסדר חלק הולכים לצבא וחלק אחר תורם למדינה, כמו מדא וכל הארגונים. איזה ישבה אתה ואיזה עיר אם אפשר לשאול?
אנונימי
ישיבת הסדר זה לא חרדים חחח אתה מצחיק , ישיבת הסדר זה דתי לאומי.
ובישיבת הסדר עושים צבא
ולא יודע מה יש לך ליד הבית, כל הישיבות כולם לומדות 3 סדרים, סדר בוקר צהרים וערב וזה הרבה יותר משלוש שעות
אני עכשיו בישיבה
ובישיבת הסדר עושים צבא
ולא יודע מה יש לך ליד הבית, כל הישיבות כולם לומדות 3 סדרים, סדר בוקר צהרים וערב וזה הרבה יותר משלוש שעות
אני עכשיו בישיבה
אנונימי
שואל השאלה:
יש ישיבות הסדר רבות שלא הולכים לצבא כפרה
אם היית בישיבה עכשיו לא היית בסטיפס כי נוקיות ודור 2 ודור 3 לא יורידו לך סטיפס כפרה
יש ישיבות הסדר רבות שלא הולכים לצבא כפרה
אם היית בישיבה עכשיו לא היית בסטיפס כי נוקיות ודור 2 ודור 3 לא יורידו לך סטיפס כפרה
אנונימי
ישיבות הסדר זה כולם לצבא.. בגלל זה זה נקרא הסדר.. מסודר עם הצבא
דתיים לאומים גברים אחוזי הגיוס יותר גבוהים מחילוניים
ישיבות חרדיות לא מתגייסים.ולא לכולם בישיבה יש נוקיה.. אתה לא מבין בעולם הזה. וכן אני בישיבה עכשיו מצדי אני אצלם לך חחח
דתיים לאומים גברים אחוזי הגיוס יותר גבוהים מחילוניים
ישיבות חרדיות לא מתגייסים.ולא לכולם בישיבה יש נוקיה.. אתה לא מבין בעולם הזה. וכן אני בישיבה עכשיו מצדי אני אצלם לך חחח
אנונימי
באותו הנושא: