17 תשובות
שואל השאלה:
^^אז noelle יותר שווה?!?!?
אנונימית
היא עדיין פיקסלים
אף דמות מדלטרון/אנדרטייל לא שווה
לאדע נראה כמו בחורה בשבילי. בכל אופן היא קטינה אז אין פה דיבור בכלל שווה או לא שווה
שואל השאלה:
^^מה אם sans?!?!?!? הוא ניצח tumbler number 1 sexy men
אנונימית
^זה טאמבלר. מן הסתם שאנשים שם יצביעו לסאנס. כולם שם חולים נפש. נואל גם די מכוערת
גירלי אני גם כמוך אוהבת deltarune ו undertale אבל יש חשיבות מאוד גדולה לצאת החוצה ולגעת בדשא
שואל השאלה:
):
אנונימית
שואל השאלה:
אתם רוצים לשמוע קרשים שלי לא מdeltarune?
אנונימית
אשמח אם זה לא יהיה דמויות בדיוניות בכללי
שואל השאלה:
אה... זה היסוקה מhunter x hunter, ואידה the owl lady מthe owl house...
אנונימית
אלא אם כן זו fionna מadventure time, במקרה הזה ספציפית זה סמאש
שואל השאלה:
kris הם non binary, פשוט שווה אפשר לקרוא בצורה שמתאימה לשני המינים, בגלל זה כתבתי שווה ולא שווים/שוות
אנונימית
מה. זה פיקסלים.
אחת הדמויות היותר טובות בדלטריון
אבל ראלזי 1#
קריס ילדה
^אני מתה למה דווקא היא ה exception חחח (למרות שאתה צודק אני מתה עליה)

ואחלה קריס, נראלי
^קראש ילדות