6 תשובות
לא. רק היה זהיר, עלול להתנקם בך.
היא יכולה להיות גם ילדה טובה ותמימה וגם עם בטחון עצמי ולעוף על עצמה, הכל בסדר זה הגיוני
ברור שכן
ואולי זה משהו שחסר לך בעצמך
ואולי זה משהו שחסר לך בעצמך
שואל השאלה:
דווקא לא
בגלל שיש לי ביטחון אני לא אוהב כאלה בלי
דווקא לא
בגלל שיש לי ביטחון אני לא אוהב כאלה בלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא את המושגים תמימה וילדה טובה, זה נותן לי וייב מגעיל
אני לא את המושגים תמימה וילדה טובה, זה נותן לי וייב מגעיל
אנונימי
אתה לא היחיד שחושב ככה, יש מלא גברים כאלה
וזה לא מוזר
וזה לא מוזר
באותו הנושא: