11 תשובות
כי זה עניין של טעם.
הודים הבנתי מתחתנים רק עם הודיות דווקא לא ?
זה הטעם שלך
לא של הודים בכללי
שואל השאלה:
כן אבל שבחורה בלונדינית או בהירה מגיע לשם מלא מתקרבים אליה כמו מלאך
אנונימי
הסטנדרט יופי בהודו זה נשים לבנות/עם עור ממש בהיר
שים לב שכל השחקניות שם הן בהירות
בכללי הרבה בנות משם מדברות על זה ועל החוויה שלהן בילדות בתור חומות ולא בהירות
שואל השאלה:
חשבתי על זה שגם אולי זה לא הנוף הרגיל שיש שם אז הרבה מתקרבים לאחת כזאת
אנונימי
^^^לא כולם ככה אני שונאת את הצבע עור שלי(ובכללי הודים) ולא באלי בעל הודי איככ כולם סוטים
אנונימית
שואל השאלה:
חח אוקי זה שלך ולגיטימי גם
אנונימי
אולי כי היא שונה ממך ביולוגית
הגוף שלך מחפש התאמה גנטית טובה (והיא שוני גנטי)
עידות המזרח נמשכים ללבנים. נראה לי שאשכנזים אוהבים שחומים ושחומות
באתי להגיד שזה לא נכון אבל כל הדודים שלי עם נשים בהירות