9 תשובות
כי הם משועממים
חסרי חיים כמובן
כי הם משועממים בקיצור
כי אין להם מה לעשות חוץ מלרבים סתם ככה
כי יש להם חיים עצובים
כי אני צריכה לפרוק כעסים
הייתי רבה עם ai אבל אני מחרימה אותם
הייתי רבה עם ai אבל אני מחרימה אותם
מחפשים/ות צומי
שואל השאלה:
היא רבה איתי על זה שכתבתי שאני אוהבת דודו טסה ושאמרתי שתמיד מי ששמוע עומר אגם או אייל גולן ישמע לי מושפע בלי סיבה
היא רבה איתי על זה שכתבתי שאני אוהבת דודו טסה ושאמרתי שתמיד מי ששמוע עומר אגם או אייל גולן ישמע לי מושפע בלי סיבה
משועממים
באותו הנושא: