8 תשובות
לפעמים זה כיף ולפעמים זה מרגיש כמו לדבר עם קיר
נודר
אנונימי
חד משמעית יא בת אלף
אני שונא לריב
אנונימי
תאמת שלא
אני בכללי לא אוהבת לריב, ועכשיו גם עם אנשים באתר מוזר שכזה? הל נא חבל על העצבים שלי
אני בכללי לא אוהבת לריב, ועכשיו גם עם אנשים באתר מוזר שכזה? הל נא חבל על העצבים שלי
לא כל כך כי זה תמיד על משהו מפגר
מיותר
כן
באותו הנושא: