9 תשובות
את יודעת שלא תפסיקי לנסות לקבל תשובה הפוכה מההיגיון הבריא והנכון
רק אם את מתחשבת בעובדה ומודעת שהקשר שלכם חסר עתיד
לא
ממש לא.
לא וחבל בני 30 תמיד מדליקים
אנונימית
אישית היה יותר עובד אם היית בת 20 אבל אם את חושבת שאת אחראית מספיק אז בטח למה לא עקרונית זה חוקי
אנונימית
בתור ציוני בגרות זה נוראי
בואי נחשוב ביחד
באותו הנושא: