11 תשובות
כן
אנונימית
לגיל או לציוני בגרות? לא הבנתי
אהאה אזז זה בסדר :)
לדעתי הבדל קצת מוגזם, אבל אתם מבוגרים וזכותכם
כן
שואל השאלה:
אוי לא שמתי לה לתגיץ
ת
אנונימית
כן סבבה לגמרי
שואל השאלה:
אנחנו ביחד שהייתי בת 19
זה בססר נכון?
אנונימית
ממש לא יש ביניכם 9 שנים, זה לא נראה לי נורמלי
כן לא רואה פה שום בעיה
הגיל הוא רק מספר מה שחשוב הוא איך אתם מרגישים עם זה, אם אתם סבבה עם זה אז אחלה, אל תלכו לפי מה שאחרים חושבים כי כל אחד חושב אחרת, יש כאלו שיחשבו שזה בסדר ויש כאלה שיחשבו שזה לא, אז תלכו לפי מה שמתאים לכם