3 תשובות
ואי שהיו לי מיונים שם זה הרגיש כמו מבוך , תגיע מוקדם יותר כדי שמישהו ידריך אותך בדרך .
אני מדברת על מנחם בגין 53
מאוד נידח כזה
אתה מגיע
זה הבניין הכי מטונף ומפחיד מכולם
בדיוק ממול יש סוכנות הארלי דייווידסון
וזה ממש ליד פיצוציה מפוקפקת כזאתי וארומה שהוא קצת יותר רחוק
זה בתוך בניין שהוא כולו שחור מבפנים ויש בו מלא משרדים
תכלה לקומה חמש או שלוש ותשאל שם באינטרקום באיזו קומה אתה צריך להיות. אם יש לך זמן תקנה משהו לאכול בארומה
כי בפיצוציה הם מחממים בורקסים במיקרו