2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מקווה שאצליח איכשהו להתחיל לעבוד שם, נשמע לי מעולה
בן 17
אנונימי
לא עבדתי ולא עובדת
אבל זארה נשמע טוב
זה חנות בגדים שאתה עובד שם ואחרי תקופה מסוימת מקבל 25% הנחה, לי זה נשמע די טוב