3 תשובות
שואל השאלה:
אממ.. איזה סוג של עבודה עושים, ותודה על התשובות!
אנונימי
יש לי חבר שעבד בדומינוס, ושילמו לו מינימום, והיה לו סבבה. אני יכולה לשאול עוד אם אתה צריך משהו ספציפי.
כן ושילמו 35 לשעה,
זה כיף, לפעמים מתיש ותלוי מי העובדים שאיתך.
אם יש אנרגיות זה ממש כיף