5 תשובות
באתי בשביל האוכל, נשארתי בשביל הכוסיות.
שואל השאלה:
היה שם אוכל אבל? אני פשןט כנראה לא אספיק לאכול כלום לפני כן
אנונימית
לא קיבלתי בכלל קישור
^^^ברו לא בן 21 (אני מקווה)
אחי גם למלשבים זה מתאים