4 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
חם ברמות. היו מלא אוהלים עם עלונים על תפקידים שונים והיו חיילים שהיה אפשר לשאול אותם שאלות. היה גם אוהל שבו יכלת לשאול ולבקש זימונים ותפקידים ולברר דברים על חיילים בנושאים שונים. להופעות לא נשארתי רק ראיתי את של פלד שהיה מעולה
שואל השאלה:
אני הייתי וזה היה ממש טוב כי יכולתם לעשות דברים שהיו לוקחים לכם מלא זמן באוהלים
אני הייתי וזה היה ממש טוב כי יכולתם לעשות דברים שהיו לוקחים לכם מלא זמן באוהלים
^כן אבל כששאלתי על משהו באוהל של מיטב לא ממש עזרו לי. וזאת הייתה שאלה יחסית פשוטה אבל לא נתנו לי תשובה חד משמעית.
באותו הנושא: