6 תשובות
אני מדברת רק כששולחים לי הודעה p:
אם אני רוצה לדבר אני מדברת!
אבל לפעמים זה שאני צריכה משהו..
מדיי פעם אני שולחת תמיד הם שולחים לי... ואני לא חושבת שיש משהו רע בזה שאת תשלחי לו
בשביל לדבר:)
לרוב אני בכלל מסננת s: