3 תשובות
כן נראלי
כן, את התאריך שבו קיבלת את הטופס של ההיתר נהיגה. לא היום שבו עברת טסט
את מציינת את היום שבו התחלת לנהוג אחרע שקיבלת היתר
באותו הנושא: