11 תשובות
זה בחינם
עד עכשיו נהגת בלי רישיון? כאילו נהגת עם רישיון מודפס?
אנונימית
שואל השאלה:
עד עכשיו נהגתי עם רשיון מודפס כן
עד עכשיו נהגתי עם רשיון מודפס כן
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו בגלל שסיימתי מלווה לילה ויום אני צריכה את הכרטיס עצמו
עכשיו בגלל שסיימתי מלווה לילה ויום אני צריכה את הכרטיס עצמו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אפשר פרח?
שואל השאלה:
ברור חחח
ברור חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כן נכנסתי כבר למשרד הרישוי אבל אני לא מוצאץ את הטפסים איך הם נקראים ?
כן נכנסתי כבר למשרד הרישוי אבל אני לא מוצאץ את הטפסים איך הם נקראים ?
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו לי שזה עולה כסף.
אמרו לי שזה עולה כסף.
אנונימית
נכנסת לאתר של משרד הרישוי
ממלאה פרטים
והוא יגיע לך בדואר
זה בחינם
ממלאה פרטים
והוא יגיע לך בדואר
זה בחינם
באותו הנושא: