3 תשובות
אץ היית היום? אני גם רוצה לדעת פשוט איך אמורים לבקש ואיך זה עובד שם
שואל השאלה:
קודם כול התור מזעזע באמת הגעתי חצי שעה לפני ועדיין לא הכניסו אותנו אז קודם כול להגיע מוקדם כמה שיותר מוקדם!! ולהידחף פשוט כי אם לא כולם יעקפו אותך ולשתות מים גם כי חם נורא.
הגעתי לקצין מיון באיזה 21:00 רק אחרי שעתיים שחיכית. והכול תלוי על איזה קצין את נופלת שלי היה נורא חמוד ובאמת ניסה לעזור ובזכותו החליפו לי תפקיד
לעומת זאת לחברה שלי הייתה קצינה שפשוט לא עזרה לא בכלום ולא טרחה אפילו לעזור והיא נשארה עם אותו שיבוץ
אני אפילו לא הייתי צריכה להסביר רק אמרתי איזה תפקיד אני רוצה והוא אמר שנייה אני מברר ושנייה אחרי אמר שזה אפשרי ובכללי היה נורא חמוד
קודם כול התור מזעזע באמת הגעתי חצי שעה לפני ועדיין לא הכניסו אותנו אז קודם כול להגיע מוקדם כמה שיותר מוקדם!! ולהידחף פשוט כי אם לא כולם יעקפו אותך ולשתות מים גם כי חם נורא.
הגעתי לקצין מיון באיזה 21:00 רק אחרי שעתיים שחיכית. והכול תלוי על איזה קצין את נופלת שלי היה נורא חמוד ובאמת ניסה לעזור ובזכותו החליפו לי תפקיד
לעומת זאת לחברה שלי הייתה קצינה שפשוט לא עזרה לא בכלום ולא טרחה אפילו לעזור והיא נשארה עם אותו שיבוץ
אני אפילו לא הייתי צריכה להסביר רק אמרתי איזה תפקיד אני רוצה והוא אמר שנייה אני מברר ושנייה אחרי אמר שזה אפשרי ובכללי היה נורא חמוד
אנונימית
אם הגעת כבר היום את לא יכולה להגיע גם מחר. למלשבים מותר להגיע יום אחד מתוך שני הימים וגם אם את מזייפת כרטיס והולכת שוב לקצין מיון הם רואים במחשב שכבר הייתה ולא ייתנו לך שירות. את סתם תעמדי בתור שעות.
אנונימית
באותו הנושא: