16 תשובות
תתקשרי לאמא שלך
או נסי לפתוח חזק
או לצעוק
או שנסי לפתוח איכשהו
שחקי במנעול
תתקשרי לאמא שלך
שואל השאלה:
היא לא פה
אנונימית
את לבד בבית??
שואל השאלה:
זה לא בבית.
זה ציבורי
אנונימית
אם לא אמא שלך תתקשרי לשכנה או מישהו מהבלוק שאת מכירה
אה אז תצצי בחור ואז שמישהו בא תבקשי עזרה
אם את שומעת מישהי נכנסת תגידי לה היא בטח תנסה לעזור
אולי תנסי לצאת מלמטה אם אפשר
תנסי לשחק עם המנעול אולי זה יפתח
אנונימית
יש חור שאפשר לצאת ממנו, לא? בדרך כלל מתחת לדלת.
אם אין מתחת לדלת - יש למעלה? אם כן תנסי לטפס
שואל השאלה:
יש אנשים :(
ואני ממש ממש מפחדת
אנונימית
תחכי שהם ילכו, בינתיים תביני שאין מה לפחד. זה קרה לכולם.
ואם זה מנחם אותך זה קרה לי המון.
או שתבקשי מהם לפתוח לך, זה לא מביך. בעיקר אם את לא מכירה אותם.
אם תישארי לחוצה, דרך אגב, יהיה לך יותר קשה לצאת.
תנסי לנשום ולקחת את זה בקלות, אחר כך תשחקי במנעול כדי לראות אם זה יעזור.
שואל השאלה:
שיחקתי (רבע שעה חחח), ונפתח.
תודה רבה :))))))))))
אנונימית
רק שתדעי שהיה יום אחד שלא באתי לבית ספר,נכנסתי למרפסת והדלת נתרקה מהרוחות ונשבר המנעול,זה היה ב12:00
זה אומר שחיכיתי עד מ12:00 עד 15:30 מתי שאמא שלי חזרה
חיכיתי 4 וחצי שעות עם רוחות חזקות במרפסת.