2 תשובות
כן אמאלה יש עוד מישהי ששאלה וכתבתי שם מלא. שנייה אעשה העתק אדבק ואחזור
^7 להוציא פטור. לקבל מלאא דברים בחינם (הייתי שנה שעברה) גם אם הם לא עונים לך דרך האתר או שאתה צריך איזה טופס או משהו אז יש להם שם אוהלים ופשוט תביא את הדברים שצריך והם יענו על הכל. יש הופעות הכרטיס חינמי האוכל יקר. יש מלא מפורסמים (בעיקר כאלו שמשרתים בצה"ל) (כמובן)
אם יש לך את האפליקציה של קוקה קולה, אז תתחיל לאסוף פקקים כי אפשר לקבל דרכם מלא מתנות שוות.
(יש עמדות של אוכל מוכן מנה חמה וכאלה שמביאים בחינם (לפחות שנה שעברה היה) וגם תפוציפס וכאלה)
יש חנות בגדים של הסיירת עם כזה 70 אחוז הנחה בערך.
שנה שעברה נראה לי שנועה קירל היתה אבי אבורומי היה והיה עוד מישהו אני לא זוכר לצערי

בקיצור ממש שווה שם