3 תשובות
אני הולכת לבד כי כולם הולכים ב16
כן אני הולך
ברור הייתי גם שנה שעברה היה ממש כיףף
ממליצה להוריד את האפליקציה של קוקה קולה כי יש להם שם עמדה והם מציעים פרסים על מטבעות שצוברים באפליקציה אז תצברו מראש
אם לא באלך להיות לבד מוזמנת להיות איתי ועם חברים שלי
ממליצה להוריד את האפליקציה של קוקה קולה כי יש להם שם עמדה והם מציעים פרסים על מטבעות שצוברים באפליקציה אז תצברו מראש
אם לא באלך להיות לבד מוזמנת להיות איתי ועם חברים שלי