3 תשובות
אני הולכת לבד כי כולם הולכים ב16
4d1
כן אני הולך
ברור הייתי גם שנה שעברה היה ממש כיףף
ממליצה להוריד את האפליקציה של קוקה קולה כי יש להם שם עמדה והם מציעים פרסים על מטבעות שצוברים באפליקציה אז תצברו מראש
אם לא באלך להיות לבד מוזמנת להיות איתי ועם חברים שלי