12 תשובות
חח דבר ראשון זה הגיוני שהיית בשוק, ופשוט להגיד תודה או להחמיא בחזרה
תודה רבה
ותחמיאי לה גם חזרה על משהו
תודה ואפשר להחמיא חזרה לווא דווקא על המראה אולי על בגד או משהו
אוו תודה
ואם את רוצה אז "גם את" או "אגב אני אוהבת את ה*משהו במראה/בגדים שלה* שלך"
תודה רבה"
שואל השאלה:
כאילו אמרתי תודה אבל לא החמאתי חזרה כי זה קרה קצת מהר..
אנונימית
אומרים תודה ואפשר גם להחזיר בחזרה במחמאה
הגיוני הכל טוב
תודה אחותי
מחמאה חזרה
לתת לה אגרוף לברוח ולצעוק שקרנית
אנונימית
תודה וזהו
אומרים תודה רבה ואז שמחים ומאושרים כל היום אחר כך