10 תשובות
אני אומרת פברואר
שואל השאלה:
אבל אומרים פבואר אז למה מוסיפים את ה-ר?
שואל השאלה:
אף אחד ששמעתי לא אומר פברואר כולם אומרים פבואר
הצורה התקנית היא פברואר ולא פבואר
פשוט החברה התרגלה לומר את זה ככה בצורה יותר שקלה על הלשון
כמו המון מילים שנוצרו להם שגיאות של כתיב/דיבור
כשמדברים מהר זה מה שיוצא
שואל השאלה:
זה די קשה להגיד פברואר ונשמע גם מוזר חחח
ברןר כי ככה החברה שלנו רגילה אבל הצורה התקנית היא פברואר
בחיים לא שמתי לב לזה רגע מה
אנשים אומרים פבואר? אני כל הזמן אומרת פברואר.. מי אומר פבואר חח?