5 תשובות
על רגל אחת, זה הפרעה נפשית שגורמת למחשבות שהם לא מסוגלים לשלוט בהם באופן חוזר וכפייתי
תעשה ביוטיוב "סליחה על השאלה ocd" ותבין עד כמה סובלים מיזה
שואל השאלה:
מה זו ההפרעה הזו
כן, זאת הפרעה קשה מאוד
לי אין אז לא חוויתי על בשרי, אבל זאת הפרעה נוראית, קשה מאוד לחיות עם זה
יש לי, עדיין איתי חמש שנים ואושפזתי בגלל זה פעמיים. זה המחלה הנפשית הכי גרועה שאדם יכול לחוות, אני על טיפול תרופתי ועדיין יש אספקטים שלה וזה לכל החיים. לא מומלץ