7 תשובות
בבוקר
בבוקר 8 זה לא מוקדם המיים קצת קרים יותר לא ממש שמים לב לזה אחרי 5 דקות
שואל השאלה:
למה דווקא בבוקר עדיף?
למה דווקא בבוקר עדיף?
סתם שאלה... יש בחורים שהולכים לים לבד עם עצמם?
אנונימי
שואל השאלה:
^ראיתי כאלה שכן בפעמים שהלכתי
^ראיתי כאלה שכן בפעמים שהלכתי
עדיף ללכת לים בבוקר, שמונה זאת שעה טובה
בוקר
באותו הנושא: