9 תשובות
זו זווית שונה אז טיפה קשה להשוות
אבל אני רואה שיש ירידה
אבל אני רואה שיש ירידה
שואל השאלה:
^^^^^איך אפשר לעשות שכן? עבדתי ממש קשה במשך כמה חודשים ובאסה לי שלא כזה רואים את זה...
^^^^^איך אפשר לעשות שכן? עבדתי ממש קשה במשך כמה חודשים ובאסה לי שלא כזה רואים את זה...
אנונימית
לא נכנסתי לתמןנה אבל בטח שיש הבדל
אני ירדתי השנה בסביבות ה6-7 קג והחמיאו לי על זה מלא, אז 10 ברור שישימו לב
אני ירדתי השנה בסביבות ה6-7 קג והחמיאו לי על זה מלא, אז 10 ברור שישימו לב
עם תורידי 10 קילו ברור שישימו לב למרות שגם אז לדעתי לא היית מלאה והיה לך גוף יפה וגם עכשיו!
אפילו תלבשי צמוד יחמיא לך רצח
וכול הכבודד
אפילו תלבשי צמוד יחמיא לך רצח
וכול הכבודד
רואים את ההבדל, כל הכבוד לך את אלופה
רואים כל הכבוד
שואל השאלה:
תודה אנונימי:)
תודה אנונימי:)
אנונימית
כן כל הכבוד לך!
אנונימי
לא רואים
אנונימית
באותו הנושא: