15 תשובות
זה לא משהו מוזר לדעתי אם הייתי מכיר אותך והיית מספרת לי את זה לא הייתי חושב שזה מוזר :)
אנונימי
אף פעם לא קרה לי
שואל השאלה:
אני זוכרת אבל אני עוברת הלאה מהר
אלא אם אני מחליטה להקשיב לעוד אלבומים
זה קורה לי כל הזמן. לא רואה בזה שם דבר מוזר.
אולי את לא מספיק נותנת חשיבות למה שאת שומעת ובגלל את לא זוכרת
אנונימי
חחח קצת
Hex
לא קרה לי אבל יש להקה אחת שפשוט קשה לי לקרוא את השם creedence clearwater revival
שואל השאלה:
^ אחת מהלהקות האהובות עליי
לא שוכחת, אבל לא מקשיבה להם.
זה בסדר גמור לא חושב שזה צריך להיות מוזר בזה שאת מעבירה הלאה מהר
שואל השאלה:
אני מקשיבה לאלבום ואז אחרי חודשיים מקשיבה לו שוב
ואני שומעת הרבה אלבומים חדשים באופן קבוע
סבבה את נחשפת לעוד סוגים של מוזיקה
שואל השאלה:
אני חושבת שהבנתי.
אני לא יודעת אם אני לא שומעת *יותר מדי* מוזיקה חדשה.
למשל אתמול הקשבתי לאלבום ואחרי שעה הקשבתי לאלבום נוסף ושניהם אלבומים של להקות שאני לא מכירה הרבה שירים שלהם.
אין דבר כזה יותר מידי מוזיקה
זה אינדבידואלי
מישהי אחת תגיד לך שאלבום בשבוע זה כבד לה כי היא מקובעת על המוזיקה שלה ואת שומעת נניח מינימום 5 ביום. היא בסדר ואת בסדר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך להפסיק :(
^^להקה טובה
למרות שהם משתמשים יותר מידי בתבנית של בלוז ולפעמים זה קצת מעיק עליי. סתם משהו שמפריע לי בהם.

שואלת השאלה
אני חושבת שזה בסדר. אני לא יודעת אם זה קרה לי, כי אני כנראה שכחתי מהלהקה אז אני לא יודעת אם שכחתי אותה (אם הבנת את הפרדוקס)
אבל זה נשמע לי הגיוני, את שומעת הרבה מוזיקה חדשה אין שום סיבה שבעולם שתזכרי הכל
באותו הנושא: