41 תשובות
לעמוד על הרגליים חבר, ולהבין שזה לא מאוחר מדי!
תתחיל חיים חדשים וטובים!!!
שואל השאלה:
18
לא יודעת
מניסיון זה לא משתפר
להכיר חברים מהאיזור
אתה מלשב? או יודבתניק
למצוא עבודה ולצאת מהבית שלך ולתת טיפטיפטיפטיפה גאווה להורים
שואל השאלה:
בקרוב מתגייס
איזה מלך ירדת על אדם רנדומלי באינטרנט ^^
מה זה כל הנעצים איך
איך כזה מהר 94 נעץ
אנונימית
אז תעבוד עד הגיוס או שתנוח
בכל מקרה הגיוס יהפוך לך תחיים תכיר שם אנשים
תודה רבה מעקם (אני הולך לישון בוכה היום)
שואל השאלה:
אני לא חושב שאצליח להסתדר עם אנשים, קשר עין קשה לי מאוד, ואני מאוד סוג של "מוזר" כזה אפשר להגיד
באותו מצב בול, בת 18 ובחיים לא היו לי חברים למה זה כזה קשה
אנונימית
^^ אתה מגזים יהיה בסדר
אם תנסה תצליח
אוליי תנסה גם ללכת לטיפול
קודם כל בגיוס הכל ישתנה
דבר שני אם יש עוד זמן חלש עבודה ונסה לזרום
מנסיון היה לי תקופות כאלו
תשנה שגרה ויהיה טוב
אני באותו מצב אז תתנחם בזה שאתה לא היחיד
איך יש כלכך הרבה נעצים וואט
איך יש 99 נעיצות
שואל השאלה:
אני בן 18 אבל
זה הולך להישאר ככה במשך כל החיים שלי
ככה זה מרגיש
יש לך צ'יטים לנעיצות
שואל השאלה:
אולי
שואל השאלה:
אבל זה נושא חשוב אז תעזרו לי
מבינה אותך אבל אל תדאג זה לא יהיה ככה לכל החיים מבטיחה לך
יש לך חברים, פשוט תדבר איתם
איך יש לשאלה 103 נעצים וזה רק מלפני 17 דקות?!
בוא להכיר
^^הוא קונה נעצים כמו שספרד טוענת שקנינו הצבעות באירוויזיון
הבאג עם הנעצים חזר??
ולשאלתך, אני מבינה אותך
נרשמתי לאחרונה לחדר כושר ובינתיים זה הדבר היחיד שמוציא אותי מהבית והאמת שגם נותן המון אנרגיות והרגשה טובה.
כדאי שתנסה אם יש מקום טוב בסביבה שלך
אני גם כמוך עשיתי טעות שניתקתי קשר עם החברים האמיתיים שלי
אנונימי
לך למחנה קיץ או משהו
בן כמה אתה
יאללה בוא נצא ביחד
אם אתה מחפש להכיר אנשים לדעתי הכי נוח בדיסקורד יש לי שרת האנשים אזור גיל 16-19 אם זה עוזר לך כל עוד אתה לא מגעיל מוזמן לבוא (אנחנו גם גיימרים אם עוזר לך)
רשום לי שאני לא יכול לשלוח קישור אם אין לי פרחים או משהו כזה איך אני מביא כאלה
אח שלי לך תדבר אץעם אנשים.
תמצא סביבה.
תמצא עבודה אולי
תכריח את עצמך אשכרה לדבר עם אנשים בלי מטרה עילאית - רק ככה מהנים! מניסיון. תדבר נטו לכיף.
ומי דלא מדבר איתך נטו לכיף - לך ךמישהו אחר . לא חסר אנשים שרוצים לחייך
לאדם האחד ויחד. כולנו מוזרים באופן כזה או אחר. יש לך אחים צא איתם מה דעתך
^^ כן גם אני.
לא ידעתי מי אמיתי וקצת התבלבלתי
היי כל מי שמרגיש לבד פתחתי קבוצה תכתבו לי אני אשלח קישור
האנונימית הבת 18, בואי נהיה חברים
אנונימי
היי לך,

קוראת את המילים שלך ושומעת את הכאב מאחוריהן. תחושת חוסר השייכות בעולם עשויה להיות כל כך מעיקה ומייאשת... יכולה רק לדמיין כמה המצב הזה וודאי מכביד עלייך.

מבינה לחלוטין כמה מלחיץ זה עשוי להיות להכיר אנשים חדשים (במיוחד שזה פנים מול פנים), אז אולי הצטרפות לכל מיני קהילות אינטרנטיות בעלות תחומים עניין שמסקרנים אותך עשוי להרגיש קצת יותר נכון עבורך ויאפשר להשתפשף קצת בתקשורת עם אחרים.

כמה מורכב להתמודד עם מה ששיתפת לבד. תדע שאנחנו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) נמצאים כאן בשבילך. מזמינה אותך לפנות לצ'אט האנונימי באתרנו (בקישור למטה) או לוואטסאפ שלנו. אחד/ת מהמתנדבים/ות שלנו ישמח להיות אוזן קשבת עבורך ולהעניק לך מרחב אישי ותומך, בו ננסה לסייע במה שנוכל.

מספר וואטסאפ: 055-9571399

שלך,
מתנדבת סה"ר