23 תשובות
שואל השאלה:
אני לא כל כך בקשר עם היועצת..
אני לא כל כך בקשר עם היועצת..
אנונימית
אולי תבקשי מאחד המורים המקצועיים? מישהו שהיית טובה במקצוע שלו יחסית
שואל השאלה:
אני רוצה פטור. אבל רוב הבעיות שלי היו בבית לא בבית ספר. היחידה שבאמת ראתה שקשה לי זאת היועצת.
קצת מביך אותי לשאול אותם
אני רוצה פטור. אבל רוב הבעיות שלי היו בבית לא בבית ספר. היחידה שבאמת ראתה שקשה לי זאת היועצת.
קצת מביך אותי לשאול אותם
אנונימית
תשאלי אותה אז
התפקיד שלה הוא לעזור לא לשפוט
התפקיד שלה הוא לעזור לא לשפוט
שואל השאלה:
עם המחנכת אני כמעט ולא בקשר בקושי באתי לבית ספר אבל היא תרשום דברים נחמדים סתם כי היא נחמדה.
את המחנכת הקודמת לא סבלתי אותה ואני לא רוצה לפנות אלייה ברוך שפטרנו
עם המחנכת אני כמעט ולא בקשר בקושי באתי לבית ספר אבל היא תרשום דברים נחמדים סתם כי היא נחמדה.
את המחנכת הקודמת לא סבלתי אותה ואני לא רוצה לפנות אלייה ברוך שפטרנו
אנונימית
שואל השאלה:
באמת החופש לשלוח הודעה כזאת זה לא מוזר? (ליועצת)
באמת החופש לשלוח הודעה כזאת זה לא מוזר? (ליועצת)
אנונימית
לא מוזר, זה בסדר לגמרי
שואל השאלה:
טוב תודה אשמח אם עוד יענו בכל זאת
טוב תודה אשמח אם עוד יענו בכל זאת
אנונימית
תשלחי ליועצת, זה התפקיד שלה. זה לא מביך, והגיוני לבקש בקשה כזו.
מה שכן, העובדה שכתוב לך באתר שאת צריכה להביא חוות דעת תפקודית היא כנראה חלק מההודעה הרגילה של שליחת מסמכים לברה"ן (חוות דעת מגורם מטפל, חוות דעת תפקודית ומכתב מוטיבציה). זה שזה כתוב לא אומר שזה באמת נדרש, לא תמיד צריך את זה. ממליצה לך להתקשר לברר.
מה שכן, העובדה שכתוב לך באתר שאת צריכה להביא חוות דעת תפקודית היא כנראה חלק מההודעה הרגילה של שליחת מסמכים לברה"ן (חוות דעת מגורם מטפל, חוות דעת תפקודית ומכתב מוטיבציה). זה שזה כתוב לא אומר שזה באמת נדרש, לא תמיד צריך את זה. ממליצה לך להתקשר לברר.
אנונימית
שואל השאלה:
כן התקשרתי וביררתי. אחת אמרה לי שאין לא צריכה להביא חוות דעת ואחרי זה שהתקשרתי שוב הם אמרו שאני כן צריכה.
כן התקשרתי וביררתי. אחת אמרה לי שאין לא צריכה להביא חוות דעת ואחרי זה שהתקשרתי שוב הם אמרו שאני כן צריכה.
אנונימית
^לדעתי אם מישהו אחד אמר שלא צריך, את לא מחוייבת. תמיד תוכלי לטעון שאמרו לך שלא צריך. מה שכן, אם לדעתך התוכן של חוות הדעת הזו יעזור למה שאת רוצה שיקרה, אולי כדאי בכל זאת להשיג אותה.
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אחת אמרה לי שצריך חוות דעת ממעסיק או מטפל, ואז אמרתי שאין לי, ואז היא אמרה שאני אכתוב שאין לי ושהו.
ואז אחרי שענו לי לבקשה כתבו שכן צריך חוות דעת. אז התקשרתי לשאול מזה.
אז אולי להתקשר לשאול שוב מחר לשאול אותם אם אני בכלל צריכה חוות דעת? הרי אני לא נמצאת בשום מסגרת ולא עובדת, אז מה הקטע פה?
כאילו אחת אמרה לי שצריך חוות דעת ממעסיק או מטפל, ואז אמרתי שאין לי, ואז היא אמרה שאני אכתוב שאין לי ושהו.
ואז אחרי שענו לי לבקשה כתבו שכן צריך חוות דעת. אז התקשרתי לשאול מזה.
אז אולי להתקשר לשאול שוב מחר לשאול אותם אם אני בכלל צריכה חוות דעת? הרי אני לא נמצאת בשום מסגרת ולא עובדת, אז מה הקטע פה?
אנונימית
^אם את באמת לא בשום מסגרת כרגע, הגיוני שלא תצטרכי להעלות חוות דעת. מה שכן, מאחר ורק עכשיו סיימת תיכון, זה גם כן הגיוני מצידם לבקש חוות דעת מבית הספר.
בעיקרון המטרה של חוות הדעת הזו היא לראות איך את מתפקדת לצד הבעיה הנפשית ובאיזה אופן היא פוגעת בהתנהלות שלך במסגרות (שזה מאוד רלוונטי לצה"ל, כי הם רוצים לדעת איך תתפקדי בצבא). אז הדרישה הזו היא הגיונית, והאמירה שאת לא בשום מסגרת היא בפני עצמה יכולה להיות בעייתית.
באמת כדאי לברר בדיוק מה הם רוצים. אני מניחה שזה גם מאוד תלוי במצב שלך באופן כללי ובשאר המסמכים שאת שולחת.
בעיקרון המטרה של חוות הדעת הזו היא לראות איך את מתפקדת לצד הבעיה הנפשית ובאיזה אופן היא פוגעת בהתנהלות שלך במסגרות (שזה מאוד רלוונטי לצה"ל, כי הם רוצים לדעת איך תתפקדי בצבא). אז הדרישה הזו היא הגיונית, והאמירה שאת לא בשום מסגרת היא בפני עצמה יכולה להיות בעייתית.
באמת כדאי לברר בדיוק מה הם רוצים. אני מניחה שזה גם מאוד תלוי במצב שלך באופן כללי ובשאר המסמכים שאת שולחת.
אנונימית
שואל השאלה:
לבית ספר בקושי הגעתי כל השנה הגעתי בעיקר למבחנים אז גם המחנכת לא מכירה אותי כל כך חח כמות החיסורים לא נורמלית לא הייתי קוראת לזה "12 שנות לימוד"
לבית ספר בקושי הגעתי כל השנה הגעתי בעיקר למבחנים אז גם המחנכת לא מכירה אותי כל כך חח כמות החיסורים לא נורמלית לא הייתי קוראת לזה "12 שנות לימוד"
אנונימית
^ואת רוצה פטור, נכון? אז נשמע לי שכדאי לבקש מבית הספר חוות דעת, יכול לעזור לך שהצבא ידע שלא הגעת כמעט בכלל.
אנונימית
יש טופס ספציפי שאת אמורה לשלוח להם, ושואלים שם על התדירות שבה הגעת לבית הספר ולפעילויות חברתיות.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי וואי יש עוד טפסים לשלוח? הלפ איזה לחץ
וואי וואי יש עוד טפסים לשלוח? הלפ איזה לחץ
אנונימית
^כנראה שאת צריכה לשלוח עוד טפסים למדור בריאות הנפש (חוות דעת מגורם מטפל, בעיקר). לבית הספר את צריכה לשלוח רק את הטופס של חוות הדעת התפקודית. זה נמצא תחת "טפסים" באתר מתגייסים. יש גרסה דיגיטלית ויש גרסה שהם צריכים להדפיס ולענות עליה פיזית. ממליצה לך את האחת הפיזית, הגרסה הדיגיטלית עשתה לי בעיות
אנונימית
שואל השאלה:
לקחתי את הגרסה הפיזית. אבל מלבד זה אין עוד דברים?
1-מכתב מוטיבציה
2-מסמכים רפואיים מפסיכיאטר
3-חוות דעת מהבית ספר
4-
לקחתי את הגרסה הפיזית. אבל מלבד זה אין עוד דברים?
1-מכתב מוטיבציה
2-מסמכים רפואיים מפסיכיאטר
3-חוות דעת מהבית ספר
4-
אנונימית
^מצטערת לשמוע, זה באמת נשמע מאתגר. אני לא יודעת עד כמה אפשרי לקבל פטור על מצב כזה, אבל אני מקווה שכן תצליחי להשיג. בעיקר אם בחוות הדעת של הפסיכיאטר הוא מסביר שלדעתו גיוס יעשה לך רע מבחינה נפשית. אני חושבת שזה יכול לעבוד גם עם בית הספר לא זורם, אבל במקרה כזה כדאי אולי להשיג מכתבים מגורמים נוספים (למשל אם את מטופלת פסיכולוגית, אז מפסיכולוג, או אם עבדת איפשהו והפסקת לעבוד, אז מהמעסיק, וכו'. בנוסף, נראה לי שלא יזיק להוסיף מכתב משלך שמסביר את המצב ולמה את חושבת שאת צריכה פטור).
אנונימית
שואל השאלה:
הבית ספר נגדי! אני רוצה פטור אבל הם לא יציינו את זה שהברזתי כל השנה. אבל אני אנסה לדבר איתם בכל זאת למרות שנמאס לי מהם..
הבית ספר נגדי! אני רוצה פטור אבל הם לא יציינו את זה שהברזתי כל השנה. אבל אני אנסה לדבר איתם בכל זאת למרות שנמאס לי מהם..
אנונימית
שואל השאלה:
עד כמה זה נורא שהבית ספר לא זורם? אם יש לי מסמכים מפסיכיאטר בגלל חרדה זה מספיק? אני גם לא רוצה לקחת כדורים אז הם לא יכולים פשוט לתת לי כדורים. והחרדה התחילה(או החמירה) לי אחרי שנגמר בית ספר, בעיקר בגלל לחץ מהגיוס, שהפך ללחץ כרוני..
עד כמה זה נורא שהבית ספר לא זורם? אם יש לי מסמכים מפסיכיאטר בגלל חרדה זה מספיק? אני גם לא רוצה לקחת כדורים אז הם לא יכולים פשוט לתת לי כדורים. והחרדה התחילה(או החמירה) לי אחרי שנגמר בית ספר, בעיקר בגלל לחץ מהגיוס, שהפך ללחץ כרוני..
אנונימית
^כמה שיותר מסמכים שמחזקים את מה שאת טוענת, יותר טוב. מכתב מוטיבציה זה בעיקר רלוונטי כשאת רוצה להתגייס, לא כשאת רוצה לקבל פטור. מסמכים מפסיכיאטר יכולים לעזור מאוד אם את יכולה להשיג אותם. חוות דעת מבית הספר זה בעיקרון חוות הדעת התפקודית. אפשר להוסיף עוד מסמכים, אבל נשמע שבית הספר שלך לא זורם.
אנונימית
באותו הנושא: