9 תשובות
יש גם באמצע...
זורם
צבע מוקה/אמצע כזה
לבנות
לבנות
כחולות
תלוי בבחורה
לבנות
תלוי
דבר ראשון בטוח לא קרם כזה וגם לא אתיופיות כזה (לא בקטע לפגוע)
אבל שזוף כמו של הודים וטריפולטאים זה מדהים ומצד שני גם לבנה ממש זה יפה (לדעתי)
דבר ראשון בטוח לא קרם כזה וגם לא אתיופיות כזה (לא בקטע לפגוע)
אבל שזוף כמו של הודים וטריפולטאים זה מדהים ומצד שני גם לבנה ממש זה יפה (לדעתי)
אנונימי
באותו הנושא: