4 תשובות
המורה בטח דאגה הכל יהיה בסדר אף אחד לא שופט. אם את אדומה אחרי אימון זה אומר שהתאמצת אז כל הכבוד!
לא מביך
הכל ממש בסדר, היא שאלה כי היא מכירה אותך ודאגה לך.
לא מביך בכלל :)
לא מביך בכלל :)
אממ
לא נורא בקטנה
שתיכן תשכחו מזה תיכף
הכל טוב
לא נורא בקטנה
שתיכן תשכחו מזה תיכף
הכל טוב
באותו הנושא: