8 תשובות
בונוס למה
שואל השאלה:
עבודה
אנונימי
זה חמוד
נראליתלוי איפה אתה עובד אבל כן אחלה בונוס
אנונימית
תלוי בן כמה אתה..
אבל נשצע סהכ בונוס נחמד מאוד