8 תשובות
בונוס למה
שואל השאלה:
עבודה
עבודה
אנונימי
נראלי
זה חמוד
כן
נראליתלוי איפה אתה עובד אבל כן אחלה בונוס
אנונימית
תלוי בן כמה אתה..
אבל נשצע סהכ בונוס נחמד מאוד
אבל נשצע סהכ בונוס נחמד מאוד
באותו הנושא: