5 תשובות
כן
כע
לדעתי צריך לשאוף ליותר לול
גם אצלי זה בסביבות המאה כל הכבוד
שואל השאלה:
לול זה לא הממוצע שלי סתם שאלתי אבל תודה
לול זה לא הממוצע שלי סתם שאלתי אבל תודה
אנונימי
באותו הנושא: