התחברות הרשמה

ממוצע בגרויות 100 (כולל בונוסים) זה הרבה נכון?

אני שואל כי פשוט כל מי שאני מכיר עומד בערך על ממוצע 110
25 באוגוסט 2021, 15:19
ציוניםבגרותלימודים אקדמייםבגרויותתעודת בגרות    
5 תשובות
כן
ה
הַמְּפַקֵּד
כע
ד
דניאל פאנטום
לדעתי צריך לשאוף ליותר לול
א
אנונימי:;
גם אצלי זה בסביבות המאה כל הכבוד
Queen Butterfly
שואל השאלה:
לול זה לא הממוצע שלי סתם שאלתי אבל תודה
אנונימי
באותו הנושא:
ממוצע בגרויות *כולל הבונוסים* 95 זה טוב?
ממוצע בגרויות כולל בונוסים 105 זה נמוך?
כמה ממוצע בגרויות כולל בונוסים זה נקרא טוב?
ממוצע בגרויות כולל בונוסים, 105, מה דעתכם?
ממוצע בגרות כולל בונוסים 95 זה גרוע?
קיבלתי ממוצע בגרויות כולל הבונוסים 82 האם אפשרי להתקבל עם זה ללימודים באוניברסיטה?
ממוצע בגרויות 98 כולל בונוסים זה די גרוע לא?
ממוצע בגרויות 98 זה גרוע?(כולל בונוסים)
ממוצע בגרויות 91 זה טוב? לא כולל בונוסים
82 ממוצע בגרויות כולל הבונוסים זה נחשב תלמיד ממוצע?
82 ממוצע בגרויות כולל בונוסים זה נחשב תלמיד ממוצע?