2 תשובות
יש הרבה מקרים שמתי שישנים קמים עם תחושה של האנג אובר זה יכול לינבוע מכל מיני סיבות שרובם הם מעייפות ויש הרבה פעמים תסטלה הזאת של הבוקר פשוט שוטפים פנים שותים מים ואחרי כמה דקות מרגישים יותר טוב.
אם ישנים רוב הסטלה עוברת,
באותו הנושא: