3 תשובות
שואל השאלה:
חיימשלי אני הכי סבלנית בעולם ועבדתי כאחמשית אז התמודדתי עם עוד יותר גרועים פשוט איך זה שיש אנשים כאלה בכל מקום שלא מגדילים רא
חיימשלי אני הכי סבלנית בעולם ועבדתי כאחמשית אז התמודדתי עם עוד יותר גרועים פשוט איך זה שיש אנשים כאלה בכל מקום שלא מגדילים רא
אז אל תעבוד במקום כזה מה אתה רוצה
תלמד קצת סבלנות זה יעשה לך מה זה טוב בחיים
תלמד קצת סבלנות זה יעשה לך מה זה טוב בחיים
חחח אני מת
כן בכל עסק יש לקוחות כאלו אין מה לעשות
כן בכל עסק יש לקוחות כאלו אין מה לעשות
באותו הנושא: