4 תשובות
אנשים חושבים שאחרים צריכים ממש לשרת אותם ולא מבינים שעבודה זה לא בהכרח ללכת להביא והרבה עבודות זה *רק* להיות בקופה
אל תתייחסי
: :
תנסי לדבר איתה בנועם
אולי היית קצת גסה אלייה ולכן היא התנהגה אלייך ככה?
(לא מאשימה אף אחת חלילה)
שואל השאלה:
אמרתי בטון הכי מנומס שיש ,אני אומרת לכולם את זה ,שהם רוצים להחליף משהו,כולם אפילו עוד מבקשים רשות אם אפשר להחליף.
אני לא אמורה לקום מהקופה וללכת להחליף לה מוצרים .
אנונימית
אז כנראה שהבעיה הייתה בה
ולגבי לקוחות כאלה אין מה לעשות איתם, הם עם אגו:/