7 תשובות
בנז באלי להרוג אנשים כאלה
אנונימית
אוי זה כל כך נוראי ופוגעני תשתדלי להיות בסביבה שמרימה לך:)
את צוחקת?
מה את מקשיבה למטומטם הזה, את שורטת אותי. תחייכי!!
מה את מקשיבה למטומטם הזה, את שורטת אותי. תחייכי!!
אנונימי
שואל השאלה:
בנוסף אני חייכתי בגללו,הוא היה מאוד מצחיק וחשבתי שהוא בנאדם נחמד.
הוא ככ פגע בי ובכיתי על זה חודשים.
בנוסף אני חייכתי בגללו,הוא היה מאוד מצחיק וחשבתי שהוא בנאדם נחמד.
הוא ככ פגע בי ובכיתי על זה חודשים.
אנונימית
e-137?
אל תתייחסי לדברים כאלה!! תצחקי תמיד
איכס מי הוא בכלל שיתרכז בעצמו ולא באחרים את מהממת כמו שאת! אל תתני לו להוריד לך