2 תשובות
בתור אחת שקיבלה פטור על נפשי ולא התגייסה אבל מכירה את המערכת מאוד מקרוב (משפחה) הם לוקחים הכל באיזי הם לוקחים כל דבר בקלות כשזה בתוך המערכת סליחה בעיקר כשזה בתוך המערכת
הי יקרה,

מהמילים שלך עולה כי את מרגישה היום צורך להפסיק את השירות הצבאי ויתכן שאת בתחושה שאין לך כבר כוחות להתמודד עם הקשיים שקשורים למערכת הזו.

שומעת בדברייך את העצב והקושי להירדם בעקבות הלחץ שאת כנראה חווה בימים אלה. נראה שמצד אחד ברצונך לשתף את הקבנית ולקבל עזרה ומצד שני נשמע שאת מפחדת שהתהליך ייקח הרבה זמן ושאולי לא תצליחי להתמודד יותר עם הקושי...

משערת שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד, ויתכן שתוכלי למצוא מישהו בסביבתך הקרובה, אולי במשפחה, או אולי בצבא, שיוכל אולי להיות לאוזן קשבת ויעזור לך לקבל תמיכה עד שהבעיה תפטר.

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת ואני מזמינה אותך לצ'אט אישי בו תוכלי, אם תרצי, לשתף את אחד המתנדבים שלנו שיקשיב לך וינסה ולהיות שם בשבילך.
ניתן לפנות במספר ווטסאפ 055-9571399 ודרך הלינק המצורף בהמשך.

שלך,

מתנדבת סה"ר