4 תשובות
למה מה קרה
נורא, זה אומר שהאופי שלך לא מספיק חזק לשירות צבאי
אנונימי
כמה נורא? למה שיהיה נורא?
אם את חושבת שסיבתך מוצדקת, למה שלא תשתחררי? כל עוד תעשי שירות לאומי, לדעתי זה מבורך ככה או ככה.
אם את חושבת שסיבתך מוצדקת, למה שלא תשתחררי? כל עוד תעשי שירות לאומי, לדעתי זה מבורך ככה או ככה.
לא נורא בכלל
זה בסדר
זה בסדר
באותו הנושא: