7 תשובות
כן כי זה אומר שהוא פסיכופת
לדעתי כן אבל דגל אדום זה לא עכשיו צריך להיות בקטע של התעללות או פגיעה כלשהי בצד השני,
זה גם יכול להעיד משהו על עצמו.. אולי הוא מרצה אנשים? אולי פשוט לא חווה פגיעות כדי לדעת מה נחשב מבחינתו דגל אדום ומה לא?
זה גם יכול להעיד משהו על עצמו.. אולי הוא מרצה אנשים? אולי פשוט לא חווה פגיעות כדי לדעת מה נחשב מבחינתו דגל אדום ומה לא?
לא
לא, מה
כן
a person who thinks all the time
have nothing to think about but thoughts
have nothing to think about but thoughts
מה... לא..
באותו הנושא: