7 תשובות
כן כי זה אומר שהוא פסיכופת
4AM
לדעתי כן אבל דגל אדום זה לא עכשיו צריך להיות בקטע של התעללות או פגיעה כלשהי בצד השני,
זה גם יכול להעיד משהו על עצמו.. אולי הוא מרצה אנשים? אולי פשוט לא חווה פגיעות כדי לדעת מה נחשב מבחינתו דגל אדום ומה לא?
לא
לא, מה
כן
a person who thinks all the time
have nothing to think about but thoughts
מה... לא..