9 תשובות
סימני אזהרה, משהו לא הולך טוב
כמו נורות אדומות
אנונימית
נורה אדומה
שואל השאלה:
אם אני למשל כותבת
דגלים אדומים- לא מכבדת את אמא שלה
אז איך יודעים שאני מדברת על מישהי אחרת ולא עליי?
אנונימית
דברים לא טוביפ בך
^^כי כל עוד את לא אומרת "דגלים אדומים בי" אף אחד לא יחשוב שזה עלייך.
סימני אזהרה בבן אדם.
בדר''כ כשאומרים את זה, מתייחסים לסימני אזהרה בזוגיות.
FML
דברים לא טובים בך
סימני אזהרה