10 תשובות
כן זה הגיוני
תנסי לקחת מהם הפסקה ולשמוע שירים אחרים
תנסי לקחת מהם הפסקה ולשמוע שירים אחרים
תנסי לשמוע שירים אחרים ולא לשמוע אותם ואז יהיה לך חשק לשמוע אותם שוב וכן זה הגיוני
כן
כן זה קרה לי
שואל השאלה:
אני שומעת רק שירים אחרים
אבל הם עדיין חייבים להיות בטופ להקות
אני שומעת רק שירים אחרים
אבל הם עדיין חייבים להיות בטופ להקות
אנונימית
איזה להקה?
שואל השאלה:
הביטלס
הביטלס
אנונימית
מאוד הגיוני. הם לא צריכים להיות בטופ שלך כל חודש, את לא צריכה "להוכיח שאת מעריצה אמיתית" או משהו מטומטם כזה. את סתם מגבילה את עצמך
אין לי ממש להקה אהובה אבל לא זוכר מתי בפעם האחרונה אחד האהובים עליי היה מקום ראשון בחודש. גם אם אני מאוד אוהב להקה מסוימת אני לא אוכל לשמוע אותה כל הזמן.
אין לי ממש להקה אהובה אבל לא זוכר מתי בפעם האחרונה אחד האהובים עליי היה מקום ראשון בחודש. גם אם אני מאוד אוהב להקה מסוימת אני לא אוכל לשמוע אותה כל הזמן.
מה השטות הזאת להיתפס על להקה אחת וזהו, איפה המשרד שנרשמים אליו כמעריצים? יש דרוג, מי המעריץ הכי טוב?! אני מעריצה שרופה של הביטלס אבל לא מרגישה צורך להוכיח לאף אחד שום דבר, יש פעמים שבא לי ביטלס ויש פעמים שלא, שבא לי ג'ון מאיירס, שבא לי היהודים. אני לא מתווכחת עם עצמי ועסוקה בלהנות, אלו החיים שלך - אל תכניסי את עצמך למקומות מיותרים ולא בריאים של דרוגים, תשמעי מה בא לך ומתי שבא לך. לא תמיד מתאים לי ביטלס, מה קרה? יעצרו אותי בבריטניה על חוסר נאמנות? כולה שירים - תהני מהם ותחזרי לפרופורציות
אחלה הביטלס
באותו הנושא: