17 תשובות
אני משרת בבסיס שלהם מוזמנת לפנות בפרטי לשאלות על התפקיד(אני מקפל)
תצאי אוליי תפגשי חברים שלי
קורס מדהים הכרתי שם חברים לחיים זה באמת וואו
באמת וואו וואו חוויה אין לי איך לתאר
^אתה מדצ אחי?
שואל השאלה:
^^כולם אומרים לי את זה אבל זה עדיין ממש מפחיד אותי ומלחיץ ממלא סיבות ואני ממש לא יודעת מה לעשות עם זה
אנונימית
מובן הפחד זה באמת לא כיף. תמיד אפשר לפרוש באמצע
תעשי מה שנראה לך לנכון בסוף בתור מקפל נראה שמדריכי צניחה מסכנים את עצמם כול צניחה מחדש אבל אירועי תאונות כמעט ולא קורים ויש להם אחלה תנאים בתןר לוחמים
שואל השאלה:
מה הקשר צניחה?
אנונימית
כשאמרת קורס מדצים לא התכוונת למדריכי צניחה?
לא ,היא התכוונה לקורס מדריכים צעירים בתנועת נוער..
אע אני רגיל מהתפקיד שלי שקורס מדצים זה של מדריכי צניחה
איזה שכבה את?
Y_g
?
Y_g
שואל השאלה:
יא
אנונימית
למה שלא תצאו
Y_g
שואל השאלה:
מה
אנונימית