4 תשובות
עשיתי אותו לפני 3 שנים בערך אם זה עוזר לך
שואל השאלה:
את זוכרת משהו?
איך היה שם? אני הייתי השנה והיה ממש כיף
את זוכרת משהו?
איך היה שם? אני הייתי השנה והיה ממש כיף
שואל השאלה:
אה ואת עדיין בקשר עם אנשים משם?
אה ואת עדיין בקשר עם אנשים משם?
כן היה ממש נחמד, נהנתי דווקא וכן הכרתי כמה חברים אבל לאותו פרק זמן ולא מעבר