12 תשובות
טיפול שניים אבל זה באמת היה לטובה
קודם שיהיה לי :')
לא דיברתי איתה כשהיא לקחה אותי שנשב לבד בהפסקה
לא היה לי עד עכשיו
וכשיהיה לי אני לא מתכננת לשנות את עצמי בשבילו
ראיתי מחזמר באורך של שלוש שעות
(אני שונאת מחזות זמר)
אנונימית
ניסיתי לשמוע קייפופ כי היא אהבה
מפה לשם אני קייפופ סטאן כבר שנה ואני כבר בכלל לא בקשר איתה:-)
היא שכבה עלי וכמעט התנשקנו
מה זה?
לא יודעת אם הזוי אבל התוודיתי מולה בשלישי בדצמבר (היא דחתה אותי ._. )
הפסקתי לעשות את מה שאני הכי אוהבת
^^ חיחי אני ב6 איזה כיף
וב7 היה היום הולדת שלי:-(
אויייי איזה קקי זהה